چگونه کامپیوتر را لمسی کنیم

چگونه کامپیوتر را لمسی کنیم

چگونه کامپیوتر را لمسی کنیم

اگر در حال استفاده از سیستم عامل جدید مایکروسافت ویندوز 10 (Windows 10) استفاده می کنید، همه ما می دانیم که این سیستم عامل واقعاً برای لمس کردن طراحی شده است، اما اگر یک مانیتور صفحه لمسی برای رایانه شخصی خود نداشته باشید چه می شود و چه کاری باید انجام دهید؟
به فروشگاه میروید و یک مانیتور لمسی جدید برای ویندوز ده خود می خرید؟
البته که نه ، به کمک یک روکش که برای مانیتور شما طراحی شده است تا آن را به راحتی به یک مانیتور لمسی تبدیل کنید، این قالب های لمسی از 15 اینچ تا 159 اینچ قابل سفارش می باشند.

فریم های لمسی ما (شرکت پویش تجارت پگاه) روی سیستم عامل های ویندوز و همچنین دسکتاپ مک، آی مک، لینوکس، اندروید کار می کند. با قیمت هایی که از 4-5 میلیون تومان شروع می شود،
به یک پرس و جوی ساده می ببینید که در صورت استفاده از فریم یا روکش نسبت به خرید یک مانیتور صفحه لمسی جدید، می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

این فریم ها که از تکنولوژی مادون قرمز یا IR (InfraRed) استفاده می کنند با تعداد نقطه تاچ همزمان از 2 تا 46 نقطه ساخته می شوند. ما سایز های 32، 43، 49، 50، 55، 65، 75 را که سایزهای استاندارد تلویزونی هستند عموما در شرکت داریم و برای تهیه سایر اندازه ها نیاز به ثبت سفارش برای ساخت هستند که در یک بازه زمانی قابل قبول تولید و تحویل داده می شوند.

اگر قصد خرید این وسیله را دارید می توانید از مشاوران مجرب تیم ما استفاده کنید! فقط کافیست یک تماس با ما داشته باشید.

چگونه کامپیوتر را لمسی کنیم، لمسی سازی، تاچ کردن، چگونه کامپیوتر را لمسی کنیم، پنل لمسی تلویزیون، فریم لمسی چیست؟ ، فریم هوشمند، نمایشگر لمسی، تلویزیون لمسی