نمایشگر LED تبلیغات داخلی

نمایشگر LED تبلیغات داخلی

نمایشگر LED تبلیغات داخلی (indoor LED display) با وضوح بالا، کیفیت تصویر عالی و ارائه کلی بصری فوق العاده را به شما ارائه می دهد.
با کمک نمایشگر LED تبلیغات داخلی این امکان را دارید که تصاویر را با وضوح بالا و در ابعاد بزرگ در فضاهای عمومی بزرگ یا داخل دفتر خود نمایش دهید.
نمایشگر LED تبلیغات داخلی برای اتاق های کنفرانس بزرگ، اتاق های جلسات یا حتی به عنوان یک وسیله لاکچری در یک سالن پذیرایی مرکزی استفاده می شود. از آن می توان به عنوان تابلوهای امتیازی در سالن های ورزشی یا به عنوان صفحه نمایش در نمایشگاه شرکت شما بهره برد و البته در بسیاری از کاربردهای دیگر که احتمالا خودتان از آن آگاهید.

ساخته شده برای نیازهای شما

با استفاده از نمایشگر LED تبلیغات داخلی می توانید دیوارهائی از نمایشگر را با هر شکل یا اندازه ای بسازید که توسط کنترلرهای LED و پخش کننده های رسانه ای تغذیه می شوند.
هنگامی که آنها با نمایشگر LED تبلیغات داخلی به شبکه دیجیتال ساینیج شما متصل شدند، می توانید کل سیستم را مانند هر نمایشگر دیگری کنترل کنید.
به کمک مشاورین ما، نسبت ابعاد و وضوح تصویر را مشخص شده تا تیم بازاریابی شما بتواند به راحتی محتوای متناسب با اندازه ایجاد کند، و همچنین به شما کمک می‌کنیم محتوای موجود را بهینه کنید تا مطمئن شوید که با صفحه جدیدی که ایجاد کرده‌اید کار می‌کند.
ایجاد آنچه برای خدمات بهتر به مشتریان خود نیاز دارید، همان چیزی است که ما را به تامین کننده پیشرو صفحه نمایش LED و تامین کننده بهتر صفحه نمایش LED داخلی تبدیل می کند.
با لامپ ال ای دی با روشنایی بالا از بهترین سازندگان مانند Nationstar یا Kinglight و تا فروشندگان کنترلر مانند Novarstar، colorlight و غیره در قالب کابینت های ثابت و یا کابینت های اجاره ای با ضخامت فوق العاده باریک می توانید یک صفحه نمایش LED بسیار زیبا داشته باشید.

نمایشگر LED تبلیغات داخلی


برای نصب نمایشگر LED تبلیغات داخلی ما لوله هایی داریم که ماژول های داخلی می توانند مستقیماً به لوله ها با آهنربا بچسبند و ما نازک ترین کابینت ها را برای صفحه نمایش LED داخلی در جهان ارائه می دهیم. ما تنها توزیع کننده LED در ایران هستیم که کابینت های فوق العاده نازک را ارائه می دهیم.

صفحه نمایش LED هوشمند یکپارچه

یکی از محصولات مورد تقاضا در محصولات نمایشگر LED داخلی، نمایشگرهای LED یکپارچه یا (All in One) می باشد.
صفحه نمایش LED هوشمند All-in-One پیچیدگی نصب و عملیاتی را که اغلب خرید یک سیستم نمایشگر LED را احاطه می کند، حذف می کند. این محصول با ورودی‌های HDMI متصل و پخش و تنظیمات کاربر روی صفحه کنترل از راه دور، برای محیط‌های مختلف از جمله اتاق‌های کنفرانس، سالن‌ها و مراکز آموزشی مناسب است.

طیف جدید ما از صفحه نمایش LED داخلی ما به عنوان صفحه نمایش LED یکپارچه شامل اندازه صفحه نمایش 108 “110” 120″ 136″ 138″ 150″ 165 اینچ 200 تا 220 اینچ است. این نمایشگرها در هر محیط تجاری تاثیر فوق العاده ای ایجاد می کنند.

می‌توانید از آن‌ها در لابی هتل، اتاق‌های جلسه یا سالن کنفرانس استفاده کنید و محتوا را از فول اچ‌دی تا UHD یا حتی 4K در نمایشگر LED تبلیغات داخلی نمایش دهید.

نمایشگر LED تبلیغات داخلی

ویژگی های صفحه نمایش یکپارچه ما:

  • نقاط با وضوح فوق العاده بالا: فول اچ دی با رزولوشن 1920x1080p.
  • کالیبراسیون پیکسل
  • اندازه نمایشگر هوشمند: 108، 110 اینچ، 120، 138 اینچ، 150، 165 اینچ و 220 اینچ
  • پخش کننده های داخلی داخلی: رابط مبتنی بر اندروید
  • گالری برنامه: برنامه های داخلی از جمله Google Suite، YouTube، و مرورگر اینترنت کروم در میان بسیاری دیگر.
  • اشتراک‌گذاری صفحه: حداکثر ۴ دستگاه را به صورت بی‌سیم یا ۱ دستگاه از طریق HMDI به اشتراک بگذارید.