نمایشگر LED با شکل سفارشی

نمایشگر LED با شکل سفارشی

نمایشگرهای LED از نظر بصری ابزارهای دیجیتالی جذابی هستند که می توانند مزایای زیادی را برای شرکت شما فراهم کنند. آنها می توانند اطلاعات را در قالبی آسان منتقل کنند، رهگذران را به مکان شما جذب کنند، رویدادهای آینده را اعلام کنند، کالاها و خدمات را تبلیغ کنند، یا به سادگی جذابیت زیبایی شناختی منطقه نزدیک را افزایش دهند.

نمایشگر LED با شکل سفارشی برای ارائه امکانات نامحدود در هر اندازه و شکلی برای انواع پیکسل ها از کوچک تا بزرگ طراحی شده است. دو مدل از مشهورترین و مقبول ترین انواع این نمایشگرها که توسط شرکت پویش تجارت پگاه قابل ارائه می باشد در ادامه توضیح می دهیم:

پوستر ال ای دی (LED Poster)

پوستر LED دیجیتال، همچنین به نام نمایشگر LED رول آپ دیجیتال، LED شکل سفارشی است و به طور گسترده در نمایشگرهای اجاره و تجاری برای جایگزینی بنرهای تاشو سنتی استفاده می شود. سری پوسترهای LED دیجیتال ما برای ارائه تصاویری جذاب و کنتراست بالا در تقریباً هر فاصله دیدی با گام پیکسلی 3 میلی‌متری طراحی شده‌اند که می‌تواند محتوایی پر جنب و جوش و رنگارنگ را برای مشاهده از فاصله 6 تا 8 متر ارائه دهد. ما همچنین پوستر P2 و P2.5 را برای دیدار با برنامه های مختلف ارائه می دهیم.

نمایشگر LED با شکل سفارشی

پوستر LED با استفاده از لامپ با کیفیت بالا، روشنایی به ≥1000cd/㎡ می رسد، که 4 بار از پوستر دیجیتال LCD و طرح ریزی عقب LED است. اشباع رنگ بالاتر، شفاف‌تر، طبیعی‌تر، ظریف‌تر کردن تصویر صفحه نمایش، تاثیر بصری قوی‌تر، در تبلیغ محصول شما بهتر خواهد بود.

پوستر LED در دو نوع پوستر LED داخلی به عنوان صفحه نمایش LED داخلی و پوستر LED در فضای باز به عنوان صفحه نمایش LED در فضای باز ساخته می شود. مشتریان می توانند اندازه پیکسل های مختلف را انتخاب کنند.

ال ای دی مکعبی (Cube LED)

نمایشگر مکعب LED با طراحی مدولار مغناطیسی، تعمیر و نگهداری دسترسی کامل از جلو است که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. با 6 عدد صفحه نمایش مکعب LED، می تواند به ترتیب 6 عدد ویدیوی مختلف را نشان دهد و همچنین می تواند 1 ویدئو را به طور کلی نشان دهد. طراحی ویژه ساختار LED Cube Display به مخاطب احساس قابل توجهی می دهد و 100٪ جذابیت ایجاد می کند. یک جلوه بصری عالی، جلوه مشاهده بهتر برای متن، گرافیک یا ویدیو. زاویه دید بزرگ، دریافت جلوه واضح در هر موقعیتی از محدوده دید نمایشگر مکعب LED. نسبت کنتراست بالا و یکنواختی خوب، یکنواختی بالا، بدون موزاییک. روشنایی LED بالا و قابل تنظیم می تواند نیازهای متغیر مشتری را در محیط های مختلف برآورده کند. این به طور گسترده ای در رسانه های تبلیغاتی، کنسرت، نمایش تلویزیونی، مرکز خرید، سرگرمی، نمایشگاه، فرودگاه، هتل، سالن ایستگاه و سایر مکان های عمومی استفاده می شود.

نمایشگر LED با شکل سفارشی