دات پیچ چیست

دات پیچ چیست

دات پیچ چیست

در ساده‌ترین عبارت، دات پیچ اندازه‌گیری فضای بین مرکز یک پیکسل تا مرکز پیکسل بعدی است که یک نقطه مرجع برای تراکم پیکسل‌ها در یک نمایشگر LED فراهم می‌کند. گام پیکسل را می توان صرفاً بر حسب فاصله، یعنی میلی متر، یا به صورت نرخ، یعنی نقطه در اینچ اندازه گیری کرد.

پس چرا این مهم است؟ خوب، گام پیکسل کوچکتر نشان می دهد که شما می توانید پیکسل های بیشتری را روی صفحه نمایش قرار دهید، وضوح بالاتری ارائه می دهد و تصویر واقعی را با جزئیات بیشتر می کند. این باعث می‌شود که فاصله پیکسلی صفحه نمایش در تعیین فاصله دید بهینه و اینکه افراد چقدر باید از آن فاصله داشته باشند تا بهترین تجربه مشاهده را داشته باشند.

دات پیچ چیست

چگونه بفهمم کدام دات پیکس برای من بهترین است؟

انجام این کار بدون دانش فنی لازم ممکن است دشوار باشد، اما باز هم، کارشناسان ما برای این کار اینجا هستند! واضح است که فاصله دید مناسب یک عنصر بسیار مهم در هر نوع صفحه نمایش دیجیتال LED است و تا حد زیادی توسط برنامه خاصی که برای صفحه نمایش دیجیتال LED خود در نظر گرفته اید تعیین می شود. از لحاظ فنی، در تئوری می‌توانید هر صفحه نمایش و پیکسلی را که دوست دارید با هم ترکیب کنید، اما گام پیکسلی که در نهایت با اندازه صفحه نمایش شما نامتناسب باشد، می‌تواند تجربه کاربری بسیار ضعیفی را به همراه داشته باشد، یا باعث شود بودجه شما به طور غیرضروری بالا برود (یا حتی هر دو). .

اگر قصد دارید نمایشگر LED فضای داخلی را به عنوان مثال در یک محیطی همچون فروشگاه شهروند، رفاه،جامبو یه شبیه به اینها بگنجانید، این احتمال وجود دارد که تجربه جمعیت‌شناسی کلیدی شما محتوایتان را از محدوده نسبتاً کوتاهی و تنها چند چند سانتیمتری تجربه کند. این بدان معناست که در حالت تعادل، معمولاً به شما توصیه می‌شود که از صفحه‌هایی با فاصله پیکسل‌های کوتاه‌تر استفاده کنید، به طوری که تصویر و متن با جزئیات کافی ارائه شود تا بینندگان شما بتوانند به درستی بخوانند یا از آن لذت ببرند.

از سوی دیگر، اگر به تابلوهای تبلیغاتی LED در فضای باز برای نمایش در شهرها یا محیط‌های شهری بزرگ، یا تابلوهای نمایش الکترونیکی برای استادیوم‌های ورزشی فکر می‌کنید (تلویزیون شهری)، انتخاب صفحه‌نمایش‌هایی با فاصله پیکسلی بزرگ‌تر، از هر دو جنبه مالی، کارآمدتر است. و چشم اندازی انرژی برتر. یک صفحه نمایش بزرگ با فاصله پیکسلی بیش از حد کوتاه، هزینه های غیرضروری زیادی برای رندر کردن تصاویر با جزئیات غیر ضروری دارد، به خصوص که بینندگان شما متوجه آن نمی شوند یا به درستی از آن استقبال نمی کنند.

بنابراین برای جمع بندی:

  • دات پیچ به تراکم پیکسل ها در یک صفحه LED اشاره دارد
  • گام های مختلف پیکسل برای صفحه های مختلف مناسب خواهد بود، بسته به اینکه فاصله بین آنها چقدر باشد
  • صفحه نمایش های کوچکتر با فواصل دید نزدیک تر، معمولاً با فاصله پیکسل های کوتاه تر، عملکرد بهتری دارند
  • نمایشگرهای بزرگتر با فواصل دید طولانی تر، بهتر است با گام های پیکسل بزرگتر ارائه شوند.

این مطلب جزء اصول مقدماتی است! اگر سؤال بیشتری دارید یا به جزئیات بیشتری نیاز دارید، ما خوشحالیم که اینجا در پویش تجارت پگاه به شما کمک می کنیم. ما طیف گسترده ای از راه حل های دیجیتال ساینیج را برای انتخاب شما ارائه می دهیم و به طیف گسترده ای از بخش ها از جمله مهمان نوازی، امور مالی، و سلامت و اوقات فراغت خدمات ارائه می دهیم. ما این فناوری را از درون می دانیم و دقیقاً چگونه می توان از آن برای دستیابی به اهداف خود به عنوان یک تجارت استفاده کرد

دات پیچ چیست ، قیمت و خرید تلویزیون شهری، دات پیچ چیست، نصب تلویزیون شهری،دات پیچ چیست، اجاره تلویزیون شهری، هزینه نصب تلویزیون شهری،تلویزیون شهری چیست، قیمت تلویزیون شهری دست دوم، ساخت تلویزیون شهری،دات پیچ چیست،سفارش تلویزیون شهری، تلویزیون شهری ایندور