بک پروجکشن چیست

بک پروجکشن چیست

پرده نمایش بک پروجکشن برای نشان دادن تصویر در طراحی انواع فروشگاه بیشتربه کار گرفته میشود. در این مدل پرده نمایش، ویدئو پروژکتور در عقب پرده نمایش می باشد و نور را به پشت پرده نمایش می تابد که برای جاهایی مناسب است که فضای کافی برای قرار گرفتن دیتا ویدئو پروژکتور در روبه روی پرده نمایش نیست و به نوعی باعث صرفه جویی در فضا می شود.

فیلم های پروجکشن (Rear Projection films) پشت فضای پروجکشن را برای همیشه متحول کرده اند. چیزی که زمانی یک صفحه نمایش سفت و سخت بود که در یک جعبه بزرگ حمل می شد، اکنون می تواند در یک لوله حمل شود. نتایج بهتر و طیف وسیع تری از انواع نصب دریافت می کنید!

بک پروجکشن چیست؟

ما در فضای فیلم های بک پروجکشن پیشگام بودیم. نصب و راه اندازی در سراسر کشور با نمایندگی های فروش در تمام استانها انجام می شود. تجربه ما در طراحی و اجرای فیلم های بک پروجکشن در عملاً در هر محیطی بی نظیر است.

ما فیلم های بک پروجکشن را برای هر محیط و برنامه ای ارائه می دهیم. دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستید . از نمایش انواع طرح های معماری، گالری ها، ایستگاهای مترو و فرودگاه و حتی در قهوه خانه ها و مخصوصا در زمان بازی های جام جهانی یا المپیک!

 این فویل ها با نصب بر روی شیشه و یا پلکسی، قدرت جذب نور را به صورت قابل توجهی افزایش داده و همانند پرده نمایش عمل می نماید. در نتیجه این فویل ها انواع شیشه و سطوح شفاف مانند شیشه ویترین فروشگاه ها، دفاتر و مغازه ها، پنجره ها، درب ها را با استفاده از تکنیک Rear Projection (که روشی برای تابش نور پروژکتور از پشت صفحه است) به یک نمایشگر تبدیل می کنند. در نسل اول تلویزیون های بعد از CRT از این روش برای ایجاد تصویر استفاده می شد. 

این ویژگی قابلیت ها و کاربردهای بسیار زیادی را برای این پرده های نمایش ایجاد می کند. این صفحات را که در سه طیف رنگی شفاف، خاکستری تیره و یا مشکی می باشند را می توان روی شیشه چسباند و هر ویترین شیشه ای را تبدیل به نمایشگری بسیار بزرگ کرد. در واقع لازم نیست ویدئو پروژکتور خارج از فضای فروشگاه قرار گیرد و می تواند در داخل ویترین قرار داده شود و به این ترتیب می توان تصاویری بسیار بزرگ برای نمایش و تبلیغات ایجاد کرد.

اگر در مورد استفاده و کاربرد این تکنیک در داخل فروشگاه، نمایشگاه یا مجموعه خود مردد هستید کافیست چند عکس و فیلم از ساختمان خود و جاییکه قرار است این فویل نصب شود به شماره 09123223324 واتساپ یا تگرام کنید تا در مورد مسایل کمی و کیفی آن با هم بحث و گفتگو کنیم