انواع کابینت تلویزیون شهری

کابینت ها یا قاب های صفحه نمایش LED، واحدهای مدولاری هستند که یک صفحه نمایش LED روی آنها مونتاژ می شود. اکثر صفحه نمایش های LED بزرگ یا حتی غول پیکر هستند، بنابراین منطقی است که راحت ترین روش برای مونتاژ آنها، تقسیم صفحه نمایش به کابینت های کوچکتر است..

وقتی این کابینت ها با هم ترکیب شوند، سطح کامل صفحه نمایش را به دست می آوریم. این کابینت ها بسته به نوع صفحه نمایش LED که می خواهید مونتاژ کنید، از نظر اندازه، مصالح بکار رفته و سفارشی سازی متفاوت هستند.

قابلیت تعمیر ، نگهداری و دسترسی به کابینت

کابینت های تلویزیون شهری طوری طراحی شده اند که کارها را ساده کنند، بنابراین تعمیر و نگهداری قطعات داخلی باید آسان تر باشد. بسته به نوع تلویزیون شهری، امکان دسترسی یا در جلو یا پشت دستگاه است.

کابینت با امکان تعمیر و نگهداری از پشت: این کابینت ها معمولاً دارای درهایی در پشت صفحه نمایش هستند. به منظور راحتی، قسمت پشتی دستگاه باید به راحتی در دسترس باشد و فضای کافی برای اپراتور برای باز کردن کابینت و بیرون آوردن ماژول ها وجود داشته باشد.
کابینت با امکان تعمیر و نگهداری از جلو: در این نوع کابینت، ماژول های LED از جلوی نمایشگر حذف می شوند. این به ویژه برای نصب دیوارها یا زمانی که نمی توان به قسمت پشتی صفحه نمایش دسترسی پیدا کرد تا اجزای داخلی را تغییر دهد مفید است.